25 Mayıs 2012 Cuma

Şey...

ederinizin ne olduğu fark etmeksizin
kederinizden neşe çıkarmaktır benim işim
belki bir dalgacı mahmut değilim
ateşli bir kızılderiliye her an isim olabilecek
enstrümantal bir şarkının uyaksız sözleriyim diyelim...

fişi çekilmemiş bir ütünün endişesiyim
dokunan yanar
keyfime değmeyin
ateşe düşüp yalana sarılırsınız diye
cennetten önceki son çıkışı pek severim...

ateşten cennetimden bakarken
dibimin manzarası fena gözükmez
kazanları kaldırmamı istemeyin
içerim yanıyor,
dışarım serin...

ilahi dante
beni bile güldürür
iyi olmak öyle dediği gibi iyi değil
arada kalmaksa düpedüz kötüdür
ateşimden geçin, güzelleşin...

24 yorum:

  1. Merhabalarr :) öhöm, şimdi ben bu yazıyı beğendim ama söylemek istediğim başka. Aslında daha farklı bi yoldan mesaj atmayı denedim ama beceremedim, bari burdan söyleyeyim dedim.. Harika bir blogun var! Tebrik ederim! Söylemezsem çatlardım.. :)) bir de, benim blogumda şimdikilere olmasa da bir sayfa öncekilere felan göz atar mısın? sadece göz at, başka bir isteğim yok.. eheh. takibindeyim bundan sonra. sevgiler :))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Ehem, yazıyı beğendiğinize sevindim ve çoktan göz attım birkaçına; Okunmayacak yazılarınızdan biriyle başladım mesela. Avuç içine konacak bulutun rengini de hayal ederekten, ya gözler yaşlı kalacak ya da bulutların üstünde gezilecek diye düşündüm biraz da :)

    Blogumu beğendiğiniz için de mutlu oldum, teşekkür ederim.

    Blogunuzun önceki sayfalarına da göz atacağım elbette. Siz söylemeseniz de bakacaktım zaten, samimice söylemek gerekirse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen hiç tanımadığımız birinin bize yazdığı olumlu bir cevap bile tarifsiz mutlu edebiliyor, bir defa daha anladım sayende..
      Ama ben senden küçüğüm, bana siz demesen olur mu? Ezilir gibi oldum da şuan :))

      Gülümsettiğin için teşekkürler :) Nice mutlu olmalara diyelim o zaman :)
      Hadi aç avucunu, herkese yetecek kadar mavi'm var :)

      Sil
    2. Aşağıda bir yerlerde daha "siz" dedim, yaşiça küçük olduğunuzu bilmeme rağmen. Bundan sonra dediğin gibi olsun :)

      Sil
  3. Yaklaşmayın yakarım diye bir uyarı levhanız bari olsun diyeceğim ama sizin niyetiniz zaten yakmak
    Not; düşen sarı yapraklar,gözümde damlalar gibi, aygın baygın bir şiir olmadığı için ayrıca çok sevdiğimi söylemeden edemeyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Söylediğiniz üzere "Yaklaşın yaklaşın, korkmayın..." diyorum daha çok! Önceden söylediğimin aksine bu kez kuyruğumu saklıyorum da diyemem :)

      Sil
  4. Bayan mavi hanım kız,

    8. sınıfa gidiyorsanız eğer, dili bu denli güçlü, cümleleri bu denli keskin kullanabilmeniz hayret uyandırıcı. Yanlış anlamayın lütfen, yaşınıza göre iyi yazıyorsunuz falan demiyorum. Siz gerçekten iyi yazıyorsunuz. Bu, avuçlarına yıldızlar doldurma isteğinde olduğunuz Murat'a yazılan bir mektuptan çok rahat anlaşılabilir ve ilk izlenimlere takılmayan biri olarak diyebilirim ki bu durum oldukça umut vericidir...

    Yazılarınıza yönelik spesifik görüşlerimi de blogunuza yaparım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve bayan mavi hanım kız bu yorumu okur, ağzı kulaklarına varır, yanıtlasa mı yanıtlamasa mı bilemez..
      Mahcup bir şekilde teşekkürlerini sunup, Murat'a başka bir mektup yazmak üzere blogunuzdan ayrılır :))

      Sil
  5. ateşimden geçin, güzelleşin"guzel sozleri hep en sona sakliyorsun:)

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar:) Bu aralar Dante'yi pek bir anar olduk neden bilmem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara da Nietzsche için olmuştu böyle.

      "Öldürmeyen şey..."

      cennet-Cehennem-araf mevzubahis olunca sığınılacak bir limandı Dante...

      Sil
  7. fişi çekilmemiş ütü endişesi ara ara bu bünyede de mevcut anlıyorum erdost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen bir paranoya o! Bi kere unutmaya görün. Evden tek seferde çıkamaz olur, kilometrelerce öteden geri gelip bakasınız gelir :D

      Sil
  8. Fitne fücur haliniz devam ediyor hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fitneyim, fücurum ama kimseye kötülüğüm yok, ne edeyim :D

      Sil
  9. merhaba,

    bloguma bıraktığın yorum için çok teşekkür ederim, aslında şimdilik çok büyütülecek bir durumu yok ama yine de evlat işte panik yapıyorsun :) zat ı alim zaten fazlasıyla panik olduğu için hop oturup hop kalktım bütün gün.

    bloga gelince henüz sadece son postunuzu okuyabildim karikatür delisi bi insan olarak çok güldüm, cennetten önceki son çıkışta hep musmutlu olabilbeniz dileğiyle efem.

    esen kalın.
    balık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,

      Eline diken batsa da sızlar sizin içiniz, öyle bir ilişkiniz var ne güzel ki :)

      Bloga gelince, gülmenize çok sevindim ben de! Böyle kendimce bir derin, bir muzip yazıp duruyorum işte... :)

      Hoş kalın siz de :)

      Sil
  10. Fırsatımız olmadı tanışmaya, bendeniz poli diye biri... Kelimelerinin orjinalliği ve kendini olduğun gibi katıksız anlatman sevilesi... Sevdim blogunu sevilesi olduğundan dolayı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de sevindim bu duruma.

      Her bakan farklı görüyor haliyle; öte yorumunuz için de çok teşekkür ederim.

      Bu arada "sıkın canınızı, hiçbir şey düzelmeyecek" tadında bir cümle de sırıtmazmış satırlar arasında :D

      Sil
  11. Yazıldığı kadar olsaydı " Ateş sizi çağırıyor" bütün karikatürler anlamsız olurdu erodot kardeş:)))bu kadar gülemezdik acınacak halimize:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırat karikatürünü görüp de gülmeyen yoktur herhalde :)

      Cehennemin Girişine Pankarttır "Ateş Sizi Çağırıyor" sözü de. Burger King'e Dava açmam an meselesi :P

      Sil
  12. ateşinden geçip güzelleşmeyelim
    neşe çıkartıp kederinden
    endişeni silelim
    seni de yakmayalım
    bizi de.

    ne dersin :)

    YanıtlaSil

Dostmodern Hyde Park'a hoş geldiniz :D

Bu sizin bana yazdığınız ilk yorumunuzsa, dövüşeceksiniz... Welcome the erdost club...

Yorum yazmanız beni mutlu eder, yorumunuz etmese bile...

Yaz işte be...