7 Şubat 2012 Salı

Yorumsuz...

bu dünyada
gelmiş geçmiş
ne kadar şair,yazar varsa toplansın yanıma
bir kaç şey anlatacağım, şiirlerinize romanlarınıza koyarsınız belki
belki çok tutulur daha çok viski içersiniz 'şarabı seviyorum' diyerek
önce şunu söylemeliyim
ben şarabı seviyorum
çünkü viski alacak param yok
umarım bu şiir tutulur


shakespeare'in gelmesini bekleyelim
o da dinlesin anlatacaklarımı
belki hamlet'i baştan yazar
daha pejmürde
aşkı soktuğu yerden çıkarır belki
yani itin götünden
genç marlowe'a dua et sana aşık olmadı
hem de ayyaş bir ibne olmasına rağmen
yoksa o yıl doğacak bütün erkeklerin adı jüliet olurdu emin ol...
itin götünde aşka inanan tek şair;
selamlar olsun
hoşgeldin..


sessiz olalım!
tolstoy roman yazıyor
roman yazıyor tolstoy
yazıyor roman tolstoy
bunları da yaz tolstoy, daha çok beğenilir
inandığın tanrıya yazdığın romanlar inanmadığın insanlar tarafından okunuyor
bu kadar dert etme beethoven görmez söylediklerini, sadece duyar
sadece duyar o, ve sadece ağlar
sadece ağlar o, sadece ağlatır


ihtiyar turgenyev n'apıyorsun?
'hiç' mi?
afferim
çehov'da aynısını yapıyor zaten



size anlatacaklarım var dinliyor musunuz beni?
balzac not alma
masayı anlatırken dört ayağı vardı demeyeceğim
zira biz okuyanlar senin kadar gerizekalı değiliz



gogol! 'palto'nu görülebilen bir yere as
hepimiz üşüyoruz
bakarak ısınalım








Eser Furtuna


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Dostmodern Hyde Park'a hoş geldiniz :D

Bu sizin bana yazdığınız ilk yorumunuzsa, dövüşeceksiniz... Welcome the erdost club...

Yorum yazmanız beni mutlu eder, yorumunuz etmese bile...

Yaz işte be...